1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui juridiškai privalomas dokumentas, nustatantis Šalių teises ir pareigas.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu taisyti, keisti ir/ar papildyti šias Taisykles, laikydamasis teisės aktų nustatytų reikalavimų. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui perkant elektroninėje parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti elektroninėje parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., pilnamečiai asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai asmenys nuo 14 iki 18 metų amžiaus, e-parduotuvėje gali pirkti tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie gali savarankiškai disponuoti savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, tvirtindamas Taisykles, garantuoja, jog, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje.
1.5. Pirkimo-Pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį ir pateikia užsakymą, prieš tai susipažinęs su elektroninės parduotuvės Taisyklėmis.
1.6. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis, yra saugoma elektroninėje parduotuvėje.
2.Pardavėjas
2.1. UAB LUPUS, privatus juridinis asmuo, kurios teisinė forma – uždaroji akcinė bendrovė, Įmonės kodas: 165249819, PVM mokėtojo kodas: LT652498113, registruota buveinė adresu: Kalviai, LT-67311 Lazdijų r. Lietuvos Respublika, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, telefono numeris +37061232381 (toliau – „Pardavėjas“).
3. Asmens duomenų apsauga
3.1. Pirkėjas, darydamas užsakymą, Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
3.2. Patvirtindamas Taisykles Pirkėjas sutinka, kad 3.1. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi elektroninės parduotuvės veiklos analizei bei ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
3.3. Sutikdamas, jog Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių pardavimo elektroninėje parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
4. Pirkėjo teisės ir pareigos
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje laikydamasis šių Taisyklių.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau, kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Išskyrus tuos atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.
4.3. Taisyklių 4.2. punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo panaudota ir yra originalioje pakuotėje.
4.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
4.5. Jeigu Pirkėjas atsisako priimti kokybiškas prekes, Pardavėjas turi teisę pareikalauti apmokėti prekės siuntimo ir grąžinimo išlaidas.
4.6. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, jog sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
5. Pardavėjo teisės ir pareigos
5.1. Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Pardavėjo elektronine parduotuve, jeigu Pirkėjas bando kenkti elektroninės parduotuvės veiklos saugumui ir stabilumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus.
5.2. Pardavėjas turi teisę laikinai ar visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai neinformavęs pirkėjo.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
5.4. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pristatyti prekes Pirkėjo pasirinktu būdu, remdamasis elektroninės parduotuvės Taisyklėmis.
5.5. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas užsakytų prekių pristatyti negali, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-Pardavimo sutartį, apie tai informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti pirkėjui analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas privalo grąžinti sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.
5.6. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo asmeninę informaciją, nurodytą atliekant užsakymą elektroninėje parduotuvėje.
6. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
6.1. Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
6.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina, atsiųsdamas užsakymo patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
6.3. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais, kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą, prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
6.4. Atsiskaityti už prekes galima naudojantis Paysera mokėjimų platforma (Paysera, Swed Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių ir kt. bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis); VISA/MASTERCARD mokėjimo kortelėmis bei bankiniu pavedimu. Taip pat galima apmokėti bankine kortele, atsiimant užsakymą iš Omnivos paštomato ar pristatymo tarnybos kurjerio.
7. Prekių pristatymas
7.1. Pirkėjas, užsakymo metu įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
7.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
7.3. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
7.4. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
7.5. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jei siunta pristatyta sugadintoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jei siuntoje yra neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
7.6. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, spalvos ar formos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas
8.1. Parduotos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR civilinio kodekso nuostatomis. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
8.3. Grąžinant gautą ne tą prekę arbą nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8.5. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
8.5.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.5.2 Prekė turi būti neišpakuota, nebandyta, nenaudota ir neskalbta. Taip pat nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeista pakuotė, etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (tai netaikoma tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.5.3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.5.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
8.5.5. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas, kai pristatyta prekė yra nekokybiška – šiuo atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);
8.6. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
8.7. Už Pirkėjo gautas, bet vėliau atsisakytas prekes, sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
8.8..Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.
8.9. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.
9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia elektronine parduotuve.
9.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.4. Jei Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.5. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija
10.1. Pardavėjas elektroninėje parduotuvėje savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje nurodytu elektroniniu paštu ir/ar telefonu.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir/arba el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
11.3. Pirkėjas (jei jis yra vartotojas), nesutinkantis su Pardavėjo atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl El. parduotuvėje įsigytos Prekės gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
11.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir nuo Šalių nepriklausančių aplinkybių (Force major).