Norime padėkoti, jog tapote mūsų klientu ir įsigijote mūsų prekę. Mūsų svarbiausias tikslas, kad būtumėt laimingas klientas, todėl, jei esate nepatenkintas gauta preke arba ji yra brokuota, su malonumu ją pakeisime į kitą arba grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus.
Grąžinimas galimas, jei prekė:
Jeigu norite grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. paštu info@lupushome.lt, nurodykite norimos grąžinti prekės užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį. Mes suteiksime Jums visą informaciją apie prekės grąžinimo ir pinigų atgavimo procesą.
Jeigu prekė, kurią norite grąžinti, yra brokuota arba ne ta, kurią užsakėte, prekės grąžinimo išlaidas padengiame mes.
Jeigu prekė, kurią norite grąžinti yra kokybiška, prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Pristatymo mokestis negrąžinamas. Jeigu siuntimas buvo nemokamas, kokybiškos prekės grąžinimo atveju ši paslauga nebegalioja ir siuntimo išlaidos atskaičiuojamos nuo prekės kainos.
Jei visos prekės grąžinimo sąlygos išpildomos, pinigai pirkėjui pervedami per 5 d.d.
Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.
Labai prašome nesiųsti grąžinamų prekių prieš tai su mumis nesusisiekus!