Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu apmokėti už prekę prekės pristatymo metu?

Taip, galite susimokėti už savo užsakymą pristatymo metu. Jeigu norite pasirinkti šį apmokėjimo variantą, susisiekite su mumis el. paštu info@lupushome.lt arba telefonu +37061232381 prieš pateikdami užsakymą.

Kaip pristatote savo prekes?

Savo prekes pristatome visoje Lietuvoje. Pristatome per Omniva, DPD, LP express paštomatus, Lietuvos paštu, taip pat – kurjeriu.

Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymas paštomatu kainuoja 2,99 €
Pristatymas kurjeriu – 5,99 €
Pristatymas yra nemokamas perkant prekių už 50€ ir daugiau.

Per kiek laiko pristatote savo prekes?

Visos prekes išsiunčiame per 1-2 darbo dienas. Jeigu prekę išsiųsime vėliau, apie tai nurodoma prekės aprašyme. Siekiame, kad savo prekes visada gautumėte kaip įmanoma greičiau, bet kartais tai gali užtrukti dėl kurjerių tarnybos paslaugų sutrikimo.

Ką daryti, jei nepavyksta pateikti užsakymo?

Pabandykite perkrauti naršyklę. Jei tai nepadeda, prašom susisiekti su mumis el. paštu info@lupushome.lt arba telefonu +37061232381 ir mes padėsime Jums pateikti užsakymą.

Kaip panaudoti dovanų arba nuolaidų kuponą?

Ir dovanų kupono, ir nuolaidų kuponų kodai įvedami ir pritaikomi mokėjimo lange.

Ką daryti, jeigu neveikia nuolaidos kodas?

Prašom susisiekti su mumis el. paštu info@lupushome.lt arba telefonu +37061232381 ir mes padėsime Jums pateikti užsakymą.

Kaip galėčiau išsiųsti dovanų kuponą?

Skaitmeninį dovanų kuponą atsiųsime Jums el. paštu per 1 d.d nuo Jūsų užsakymo, tad galėsite jį persiųsti patys.

Ar galiu grąžinti arba pakeisti prekes?

Taip, įsigytas prekes galite grąžinti arba pakeisti per 14 dienų nuo jų gavimo.
Jei norite pakeisti ar grąžinti savo užsakymą, prašome kuo greičiau susisiekti mums el. paštu info@lupushome.lt, nurodydami užsakymo numerį, prekes, kurias norite pakeisti arba grąžinti, grąžinimo priežastį. Tolimesnę informaciją apie keitimo ar grąžinimo procesą suteiksime el. paštu. Prašome nesiųsti mums keičiamų ar grąžinamų prekių prieš tai su mumis nesusisiekus. Prekės turi būti nenaudotos ir grąžintos originalioje, nepažeistoje pakuotėje su visomis etiketėmis.

Ar prekės, kuriomis prekiaujate, yra sertifikuotos?

Taip, visos mūsų prekės turi Oeko-Tex® sertifikatą. Oeko-Tex® 100 standartas tai visuotinai pripažintas, Austrijos Tekstilės Instituto (Oti) ir Vokietijos tyrimų instituto Hohenstein sukurtas tarptautinis ekologinis standartas, kuriuo paženklinta produkcija neturi kenksmingų medžiagų žmogui ar aplinkai ir yra pilnai ekologiška. Jos gamybos metu užtikrinamas ekonomiškas energijos naudojimas, vengiant taršos bei resursų švaistymo.
Šiuo sertifikatu pažymėti produktai neturi alergizuojančių medžiagų, formaldehidų, sunkiųjų metalų ir draudžiamųjų pesticidų. Tai reiškia, kad šį ženklinimą turintys gaminiai yra saugūs net kūdikiams ar į alergijas linkusiems žmonėms.

Kur gaminamos prekės, kuriomis prekiaujate?

Visos prekės, kurias rasite mūsų el. parduotuvėje, yra gaminamos Turkijos fabrikuose. Turkiška namų tekstilė garsėja savo išskirtine kokybe. Turkijos gamintojai puoselėja šimtametes tekstilės gamybos tradicijas, naudoja kruopščiai atrinktą, ilgapluoštę Turkijos medvilnę ir yra laikomi vienais geriausių tekstilės gamintojų visame pasaulyje.

Iš kokios medžiagos siuvamos prekės, kuriomis prekiaujate?

Visos prekės, kuriomis mes prekiaujame – tiek patalynė, tiek rankšluosčiai, tiek lovatiesės, pledai, chalatai, siuvami tik iš kokybiškos turkiškos medvilnės. Kurios aukštą kokybę lemia itin palankios medvilnės augimui Turkijos klimato sąlygos.